Inloggen
Winkelmandje

Annuleren

Bestelling wijzigen of annuleren

Iedereen maakt wel is een foutje bij het bestellen? Dat hoeft geen probleem te zijn. Je moet er wel snel bij zijn, want uw bestelling wordt binnen 15 minuten verwerkt in ons geautomatiseerde magazijn en als je pakket eenmaal onderweg is lukt wijzigen of annuleren niet meer. Dus dubbelcheck altijd eerst bij het afrekenen of u de juiste producten en aantallen heeft besteld??

Zo kun je je bestelling wijzigen of annuleren

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kijken we wat we voor je kunnen doen. Hou je ordernummer bij de hand als je met ons belt, dan kunnen we je sneller helpen. In het weekend kun je het best een mail versturen.

Al wel een verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen we je bestelling helaas niet meer aanpassen of annuleren. Er zit niets anders op dan een nieuwe order te plaatsen als je iets aan je bestelling wilt toevoegen.

Terugbetaling bij annulering of retour

Zodra we je annulering verwerkt hebben, ontvang je van ons je geld terug. Bij retournering geldt dat wij je zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen. Wij mogen dan wel wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Voor vragen over terugbetaling kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb een andere vraag over mijn bestelling

Ook bij andere vragen over je bestelling helpt onze onvolprezen klantenservice je graag uit de brand! Om je snel te kunnen helpen, vragen we je om je ordernummer bij de hand te houden als je contact met ons opneemt. Je vindt dat nummer in je account en in de verzendbevestiging.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen